Akasyaa Merhaba, bebeğim 4 ay 9 günlük. 2 aydır sıvı ama pütürlü şekilde kaka yapıyor. Ben de her an sızacak diye bekliyorum. Aynı şeyi yaşıyoruz yani :) Doktorumuz baktı, kaka temiz çıktı. Her şey normal, kakanın sıvı olması da normal dedi. Eğer kakada kan, iştahta azalma, huysuzluk ve ateş olursa o zaman haberim olsun dedi. 🙏🏻😊