[silindi] Merhabalar, İki buçuk aylık kızım var. Dün yoktu, boyun altı kızarmış. Sizlerin bebeğinde oldu mu? Hangi kremi kullandınız ve sonuç aldınız? Eczaneden alabileceğim bir krem önerir misiniz lütfen. Sevgiler 💐
Mssezgin [silindi] sudocream canım birebir geliyor ben dogdugundan beri arada sürüyorum hiç pişik olmadı çok şükür