maviboncukruyasi stres yapmayın bebekler hisseder. Sakın ol endişelenmene gerek yok sakin ol. Belki 4aylik atak sendromu, bende öyleydim ama sakın olmaya çalıştım. Havalar çok şaşırtıcı bi soğuk bi sıcak belki buna alisamiyo bi nedeni var ama stres yapma. Emiyorsa sabret 5dj sonra yine dene ona mimikler, jestler yap hopaaa anii memis bebisime, hadi bebis am am ben hep böyle atlatim. Mutlu oldumu goriyo hisediyo ve emiyodu. Biz aneyiz herseyi çok iyi olmasını isteriz ama bebeğimiz sadece ağlayarak istediniz anlatıyor bize. Sakın ol ve inşallah hayırlısıyla atlatırsın bu atak donemi