Annesirintugceuzun merhaba, bi kaç posta yazyorum ama olumlu bir cevap alamadım. Bebeğimde süt alerjisi var dendi kakasinda kan vardı ve yeşile dönüktü. Ama bir test uygulanmadı şu an tam anlamıyla bir tanı konulmadi, sütüm de çok azaldı bebeğim doymuyor. Aptamil progemn as kullansam hani bir sıkıntı olur mu acaba bilginiz var mı