bbmbbm 11. Ayımız girdi gireliiii yüzüm gülmedi diyebilirim canım 🤦🏼♀️ Bağımsız hareket etme çabalarımız sanki yürüyor gibi hareketleri ve düşmeleri sürekli dışarı cıkma isteği dışarı çıktık mı asla kucağımdan inmez sürekli dolaştır beklentisi uykusuz gecelerimiz çok güzel yemek yerdi şimdi verdiğim herşeyi tükürüyor yemek de yemiyor gece ağzında meme ile uyumak istemesi daha sayıyım mı 😀 mesela pazar günü 11 de uyandı ve gün içinde sadece yarım saat uyudu ve gece 2.bucuk da hala uyumamak için direniyor ve ben perişan haldeydim artık 😭