Valla hic kullanmiyolar ya oype benimki bos bos duruyo hem yurume arkadasi oluphemde arabaya cevrilenden.benimki donupte yuzune bakmiyor eger oyuncak oynayan zamanini oyuncakla geciren.bi bebeginiz varsa alin yoksa grrcekten cop oluyo
Bebegim cokhevesleniyo gordugunde diye egitixi kopekcik aldim gidip aldigim gibi kenarda dueuyo oynamiyo bile 🤷♀️🤷♀️🤦♀️