AylinYalin Merhaba Anneler Bana bir yardim edin lütfen 11 aylik oglum var ve hergün 20 de uyuyor ama her yarim saate bir kalkip agliyor sonra tekrar salayip uyuyor. Son 2 haftadir böyleyiz. Genelde hep misil misil uyurdu simdi noldu anlamadim atak haftasindada degiliz 😭 Sizce ne yapa bilirim bana bi yardim edin nolur kafayi yemek üzereyim 😭😭😭
Salihabebegim33 AylinYalin diş olabilir mi calpol içir annesi. Birde imkanın varsa tesbihanem sitesi vardı ordan kehribar kolye temin et kullan inseAllah 🤲🏻 faydası olur inseAllah
Salihabebegim33 AylinYalin benm kız da böyle yaptı 7 aylık suan 2 diş çıkardı abartısız 20 dk da bir ağlayarak uyandı 😔 sinirlerim bozuldu resmen
nisosmom AylinYalin aksam 8 bucukta besigine koyarim mamasini icer gazi cikar operim ustunu orter youtube’dan elektrik supurgesiyle karisik piş piş sesi acarim sallarim besigini uyur. Uyuduktan sonra sesi kapatmam taaki kendim yataga girene kadar. Deneyin belki ise yarar sizde de
AylinYalin Salihabebegim33 kehribar kolyemiz var önceden almistim ama birdahaki uyanmasinda veririm agri kesici tesekür ederim
Tubasubasi Ben genelde öyle durumlarda,telefondan uyku için dua açıp, yanına bırakıyorum. Rahatlatıyor. Kendimde okuyorum üstüne.
AylinYalin nisosmom süpürge sesini sevmiyor malesef ama pis pis sesiyle uyuyor birde öyle deniyim tesekur ederim