Rabiabynz büyüme hormonları karanlıkta devreye girer ve vücut ışığı uyurken güneş yerine koyuyor bu yüzden kaliteli bir uykuyada engel oluyor en güzeli karanlıkta uyumak bebeklerde de yetişkinlerde de gece bebeğimiz uyanınca gece lambasını yakıp emzirip sonra yatırınca tekrar gece lambasını kapatmak olur şahsen ben öyle yapıyorum gözümün önünü görebilmek için uzmanlarda ışıkta uyumayın bebeğinizide uyutmayın diyor merak etmeyin korkmaz bebekler 💞