Merhaba hanımlar
2 aylıkbebeğim var ve yaklaşık 1 aydır yeşil mukuslu kaka yapıyor. Önce doktorumuz test istedi bir bakteri çıktı sonra antibiyotik kullanalım dedi kullandık ama kakası değişmedi sonra birdaha test verdik yine aynı şekilde bol lökosit çıkıyor yine başlayalım dedi antibiyotiğe ama benim içim huzursuz başka bir doktora götürdüm alerji ve çocuk uzmanına nasıl kullanırsınız dedi ateş ve kusma olmadan antibiyotik başlanmaz her bebekte çıkabilir dedi büyük ihtimal alerjidir dedi süt ,süt ürünleri dana eti tavuk eti yumurta domates çilek tahin herşey yasak ne yiyeceğimi bilemiyorum 4 gündür diyet uyguluyorum sebze ve meyve tüketiyorum ama artık ne yapmam gerektiğini bilemiyorum daha yeniyim bu konuda bilinçli annelerden yardım istiyorum neler yaptınız nasıl atlattınız buarada halen daha geçmedi yine yeşil ve mukuslu kakası 4 gündür diyetteyim doktor 7 günden sonra etki eder demişti ama bana 21 günlük yapmamı sonra yavaştan açacağımızı söyledi. Lütfen yardımlarınızı bekliyorum ❣️