Serenaycnx ya bana bu konuyla ilgili çok şey anlatıldı farklı kişiler tarafından kimseyi korkutmak istemem o yüzden detaylı konuşmak istemiyorum 🤷♀️ ama şunu söyliyim erkek bebeği hiç yalnız bırakmamak gerekiyo, odasını ayırmışsanız mutlaka yanınızda yatırın., 🙆♀️
Benimki de erkek her gün mutlaka bu duayı üç kere okuyup üflüyorum bebeğe 😊
بِسْمِ اللَّهِ الَّذِى لاَ يَضُرّ ُ مَعَ اسْمِهِ شَيْءٌ فِي اْلاَرْضِ وَلاَ فِي السَّمَاءِ وَ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمْ
“Bismillâhillezi lâ yedurru ma’asmihi şey’ün fil erdi ve lâ fissemâi ve hüves-semi’ul alim.”
Anlamı
Allah’ın yüce ismine sığınana yerde ve gökte hiç bir şey zarar veremez! O, her şeyi işitir ve her şeyi bilir.