Hasderluna NiDaAli_o hayır diş çekimi oldu sonrasında bir hafta kadar galiba bekletip vidayı yerleştirdiler, 3 ay sonra kadar da üzerine diş taktılar
Zeys NiDaAli_o onlara kaplama köprü de yapılabilir kötüyse gerçekten köpek dişinize de tırnak gelir köpek dişi kestirip kaplamaya dahil etmeyin..yok implant olsun derseniz de iltihaplı dişlerde çekim sonrası hemen uygulanmıyor..biraz beklemeniz gerekiyor..3 ay bekliyorsunuz implant konulunca kemikle ilişkisi için sonrasında başlık takılıyor 1 ay fln da öyle bekliyorsunuz sonra kaplaması yapılıyor
Zeys NiDaAli_o dışardan gözükmeyecek şekilde içten minicik kanca gibi bişe köprüyü orda sağlama almak için ☺️
Zelisblt NiDaAli_o Bn 3 aylık hamile iken başladım tedaviye, hiç sıkıntı yaşamadım, korkulacak hiç bişy yok sonuçta hissetmicksinz sonrasında ağrı sızı sancı hiç bişy de olmadı bnde. Çokta memnunum kendi dişim gibi 🌼
Zelisblt NiDaAli_o antepte özel bi muayene Zeynep hoca diye bi bayanın yanında yaptırdım 3 bine 4 taksit yaptırdım canım, soy ismini hatırlarsan yazarım sana, zeydent diş muayene si
Gayeefe NiDaAli_o hayır arka diş ti evet önce vida sonra vida tuttuktan sonra ölçü alınıyor benim bi tanesi tutmasdı yeniden vida takıldı delindiği işin kemik tozu koyuldu falan filan benim uzun sürdü Baya
vbdestabe Merhaba implant yaptıracağım. https://www.dentisland.org/hizmetlerimiz/implant-tedavisi/ bu firma ile daha önce çalışan oldumu ?
NiDaAli_o vbdestabe yeni gördüm canım bn de hala beklemedeyim ama üniversite de yaptırmayı düşünüyorum
Zelihalp NiDaAli_o bence kurtarma şansın varsa önce kurtar. İşe yaramazsa öyle implant yaptır ben ön üst dört dişimi yaptırdım ısırma dişlerim bide ne kadar iyi dersen var işte ona da şükür. Artık kendi dişim gibi zaten alıştım
Zelihalp NiDaAli_o hepsi çekilir öyle hepsine yapılır. Mesela benim ön üst dört dişim. Kenarlara iki vida çakıldı onun üstüne oturtuldu dişler
NiDaAli_o Zelihalp canım benm arka dişler yok ön dişler biraz daha iyi yani ama arkadakiler hamileliğimde özellikle kafamı duvarlara vuruyordum o kadar fenaydı hatta dişçi bile dedi bu kalan dişleri de halletmeden hamile kalma sakın ve bütün arka dişlerim fena zaten 2şer kalmış onlar dA şu an bile agrıyor kanal tedavili. Kanal tedavisi yenilenebilirmiş ama kesin sonuç soylemiyorlar tutmayadabilir deniyor o günleri bidaha yaşayacagım diye korkuyorum açıkçası hiç kendi dişimde gözüm yok
Zelihalp NiDaAli_o çok çok iyi anlıyorum seni benim de 2 dişim birden mahvoldu hamilelikte dediğin gibi kaldıramıyordum artık geceleri uyuyamıyorum. Doğumdan sonra yine devam etti sonra yavaş yavaş geçti. Ama tamamen değil dönem dönem ağrı ve apse yapıyor. Bebeğim 4 aylık 3 ay falan geçsin ek gıdaya da başlayıp aşışalım öyle gideceğim doktora şu an emzirdiğim için aç kalmasını göze alamıyorum