Eren_bebek Metabolizmam çok yavaş ve kilo veremiyorum sizce nasıl hizlandirabilirim neler yapmam gerekir
Minik12_3 Eren_bebek sürekli hareket halinde olursan 🥰 spor Egzersiz Bunlar yardımcı olucakti eminim🤍
antropologanne Eren_bebek Bu teşhisi kendiniz koyduysanız yapabileceğiniz hiçbirşey işe yaramaz. Doktor kontrolünde uygun diyet ve ilaçla desteklemeniz gerekir. Mesela insülin direncinizmi var yoksa trioid mi ?
Happygirl8 Eren_bebek ya sürekli evdeyseniz hareket halinde olun hiç üşenmeyin akşam üstü yürüyüşleri yapabilirsiniz dışarda.. Bol su tüketin yeşil çay için
Eren_bebek Happygirl8 evt sürekli evdeyim leslie yapmaya çalışıyorum onun dışında ufak egzersizler falan yapıyorum sadece
Eren_bebek antropologanne pek fazla hareket halinde olmadigimdan diye düşünüyorum bide suyu yeterli içmiyorum sanırım ondan
Eren_bebek antropologanne baya bi araştırdım genelde hareket halinde ve suyu çok tüketmek gerektiği yazıyor bunlarıda çok yapamadığım için olabilir düşüncem
Happygirl8 Eren_bebek sürekli yaparsanız hızlanır… Ama hareketsiz olursanız ve az sıvı tüketirseniz az yeseniz de vucudunuz kalorileri yakmaz size kilo olarak bile dönebilir..
Eren_bebek Happygirl8 aynen öyle farkına vardım cnm yediklerimi azalttiğim halde kilo veremiyorum hareketsizlik ve sıvı yetersizliginden evet