Mom084 canım kaynağını bilmiyorum ama hastaydım zaten eşimde benden sonra oldu ona pozitif teşhisi kondu bana yapmaya gelmediler testi 4 gün sonra yapıldı.tat kaybı ve koku kaybı halszlik ve boğaz burun yanması nefes darlığı konuşmada güçlük sadece bunlar canım. Ama kendimi iyi hissedyru. Öyle ağır hasta değilim