Benim oğlumda 7 buçuk aylık 1 hafta önce 2 gün çok ateşlendi 38.9 a cıktı ateşi diş diye umuyorum hiç ateşlenmesi bugüne kadar ve dün yine tekrarladi ateşi yükseldi kustu ve isal doktora götürdüm kaka testi yaptı sikinti yok dedi herşeyi normal Ama ateşleniyor ve isal aranızda bunu yaşayan varmi gece uykusu hiç kalmadi sürekli beni istiyor meme reddi yaşıyorum bisi yemiyor doğru düzgün ağzının ici yanıyor resmen çocuğumun bu beni çok uzuyor 😔