Bide yakalandık önce Boğaz enfeksiyonu sanıldı Boğaz’larında yara çıktı ağzının içimde damağında felan antibiotşk başlamıştı doktor . Daha sonra ey ayak dirsek ve popoda su toplamış sivilce gibi kızarklar çıktı aynı su çiçeği gibi ... el ayak hastalıgıymış ateş de yapıyor ama üç dört gün içinde geçiyormuş . Antibiotik vermiyoruz artık sadece agrı keşsici veriyorum bugün üçüncü gün inşallah geçer biran önce . Denize havuza da gitmedik sadece evdeydik kızım iki yaşınd ave ben hamileyşm sadece beraber hastaneye gittik sanırım orda bulaştı :(