Ssevey Kızlar bi süredir sağ kasığıma ve özür dilerim ama orama ağrılar vuruyo yürürken falan özellikle oluyo belime de vuruyo anlamıyorum neden oluyo kist falan olabilir mi böyle bi durum yaşayan bacağıma orama bıçak saplıyolar sanki
Rumos Canim bende de var dir 2sene önce kadın doğumda kist çıkmadı urolojiye yollamıştı kronik sistit olduğumu soylemisti ilaç kullanmıştım 6ay şuan tekrarladı sanırım hastaneye gitmeye korkuyorum bakalım napicam .