Tugceeeee12345 Mircan ben çok küçükken açmadım pek şimdi açık olsa da öyle körü körüne bakmaz alışmadı çünkü öyle bakmaya tavsiye 10. Aya kadar izletme sonra zaten bakmaz alışık değil çünkü
Ahazize Mircan ah benimkide öyle , 2 buçuk aylık gözünü ayırmıyo bıraksan, ters yatırıyorum kafasını arkaya atıp yine izlemeye çalışıyo, bırak baksın diyo herkes , sanki ne kadar engel olabileceksin diyorlar sinir oluyorum.
MrsG Mircan aksine konuşturmayyı geciktirdiğini söylüyor uzmanlar. Ben izletmedim. Şu an 1 yaşında. Açık olduğunda bile pek dikkatini çekmiyor. Sadece telefondan izlemeyi çok istiyor. Nadiren 3-4 günde bir 2-3 video açıyorum telefondan.