Esra-eymen3 6.ayda kan tahliline bakarak kesti doktorumuz..zaten tahlil yapmadan takviye verilmesine karsi..ek gidayi guzel alan bir bebegin kansizlik sorunu yasama ihtimali yok dedi bu sirada yasitimiz arkdslar kullaniyordu bir daha 1 yasinda yapacagiz tahlil dedi 6 aydan 1yasa kadr icim.icimi kemirdi bir dusuk ciksin doktoru degistiricem dedim🤭😂 lakinnn sonuclar harikaydi adam hakliymis kac ay takviyesiz kan degerlerimiz.cok guzel cikti ustelik kabizliimizda bitti simdi 1yasinda d vit.de kesti.mesela arkadaslarda tahlil yapmadan devam denmis.hatta siz kendiniz alin demis..vs vs ben tahlil yapilmadan bu sekilde dagitilmasini sektor olarak goruyorum doktorda ayni fikirde ki ozelde olmasima ragmen saglikbakanligi haricindeki takviyeyode vermiyor..probiyotiklere vs ..sektor diyor..ben yine israrla hocam yeni aldm.dememe ragmem evde bulunsun ama keselim dedi….velhasil ek gidaya neden bu denli onem verdigini bir daha anladim
Ve cok genc bir hekim olmasima ragmen takdir ediyorum bizim boyle idealist insanlara ihtiyacimiz var bence.canim doktorumuz💕