Merhabalar. 22 aylık oğlum anlamlı bir kelime, anne, baba vs diyemiyor. İki ay önce çocuk psikoloğuna götürdüğümde bazı çocuklarda geç olabileceğini söyledi. Kısa bir test yaptı ve gelişim geriliği var çok az ama endişelenmeyin henüz erken düzelir dedi. Maalesef gittikçe kötüye gidiyoruz pedogoga da götürdüm. O da hem gelişim geriliği hem de uyaran eksikliğinden bahsetti maalesef. Bugün ilk seansımıza başladık ancak kötü geçti. Birçok sorunumuz var
örneğin asla göz teması kurmuyor. Pedogog göz odak sorunu var dedi.
asla şunu getir bunu verir misin gibi komutlara uymuyor. Bir kere bile yapmadı.
çok zor bir çocuk. 24 saat ilgi istiyor. İki saniye ilgi azaldığında kendini yerlere atıyor küsüyor ağlıyor
televizyon izlemez açık olsa dönüp bakmaz bile ams zaten genelde kapalıdır. Çok iştahsız olduğu için yemek yedirirken video izletiyorum. Yemek dışında telefon vermem eline.
bu liste uzar gider aslında. Ancak sorum şu: bunun gibi sorunları olanlar var mı?
geçmişte olduysa nasıl düzeldi. Pedogog dışında nereye götürmeli ne yapmalıyım.
lütfen deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim
o kadar üzgün ve endişeliyim ki.