Kilo alımı yavaş doktor günlük 800 ml beslenmesi gerekir diyor ama biz 650 700 zorla içiyoruz .bugün ne olduysa hepden ştahı gitti biberon görünce itiyor ağlıyor zorla 300 ml içrebildim çok canım sıkkın.neden olabilir acaba bugün resmen beslenmeyi reddediyor☹️☹️