15 aylık kızım var, her gece önce mamasını içiyor 10-15 dk sonra odamıza geçip bir beş dakikada emip ondan sonra ayağıma alıp sallıyorum uyuyoruz. Bugün akşam üstü emerken göğsümü ısırdı, biraz acıyor bu akşam emzirmeden uyutayım diye düşündüm hem bıraksın emip uyumayı diye. Bunu bi şekilde çözebilirim ama gece 4-5 sefer uyanıyor, her uyanmasında koynuma alıp emerek geri uyuyor. Onu nasıl çözücem hiç bilmiyorum. Yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim 😌