Anestol falan yasalar bile tavsiye etmiyorum benim elimde yanık oluşmuştu . Ağrısını alsın diye sürdüm ama pek geçirmedi. Ama evde hametan vardı onu sürmüştüm hem rahatlattı hemde iyileşmesine yardımcı oldu. Hani pişikte kullanılıyor hametan ama yine de doktorunuza danışabilirsiniz