Zeyneppp95 Bazen ne yaparsan yap olmuyor gelmiyor. Bende hep mama destekli besledim çok takardım kafama ama kabullenmek ve mamayı normal karşılamak en doğru olanmış anne ve bebek açısından onu anladım.. 5.ayda tamamen kesildi sütüm çünkü emmiyordu zaten sağarak verdim hep 30 cc 40 cc çıkıyordu. En son oda bitti. Neyse 5,5 ayda ek gıdaya başladık ve 6,5 ayda artık ek gıda ile doyumluk yemeye başladı. Mamayı azalttık zaten pek severek içmedi hiç bir zaman mamayı. 7,5 - 8. ayda gündüz hiç mama istemedi bıraktık gibi bir şey oldu resmen sadece gece 2 kez içiyordu mecburiyetten. Zaten hepsi ek gıdaya geçene kadar ondan sonra öncelik ek gıdaya olduğu için mamaymış anne sütüymüş hiç umursamıyorsunuz bile ikinci plana düşüyor. Şuan kızım 10,5 aylık ve yalnızca gece mama kullanıyoruz halen aynı düzen devam. Ek gıda bizim kurtarıcımız oldu. Ha birde şu var emziren bir arkadaşım var kızımla aralarında 2 hafta var sadece. Annesine bildiğin eziyet ediyor olur olmadık her yerde emeceğim diye kız çok zor durumda kalıyor. Sonra görümcem aynı şekil oğlu sürekli emecem diye kıçından ayrılamıyor kadının çok bunaltıyor. Bunları gördükçe emmediği daha iyi bile diyorum inanın ki. 6 aydan sonra bebeklerin ki eziyet resmen anneye oyuncak gibi zırt pırt meme emdiğide yok aç olduklarından değil mızır mızır. En azından böyle bir sorunum yok diyorum bende. İlk 6 ay yokluğunun üzüntüsünü yaşadım ama şimdide en azından öyle bir derdim yok diye düşünüyorum