Haceryrmdln bebeğim 29 günlük geçen hafta öyle kötü pişik oldu ki önce sudocrem denedim geçmedi mustela sürdüm oda fayda etmedi kantoron otu yağı kullandım o biraz azalttı ama sonra yine kötü oldu hametan ın sarısını denedim oda fayda etmedi en som hametan mavi olanı kullandım inan 1 günde baya gözle görülür şekilde geçirdi fiyatını bilmiyorum ama sağlık ocağı falan yazıyo pahalı bişey olcağınıda düşünmüyorum bi dene istersen