Dilara94 Hanımlar merhabalar. Ben düzensiz adet olmaya başladım doğumdan sonra.3-4 ayda bir oluyordum. En son adetim 7 eylüldeydi bugün pembe ile kırmızı arası bir akıntı geldi ve akşam bitti sizce hamile miyim?
Dadam Dilara94 yerleşme kanaması olabilir ya da adet olacaksınızdır yavaş yavaş gelebilir 1-2gün bekleyip test yapın.
EsraKerimm Dilara94 bence değilsiniz düzenlik diye düşünüyorum yani çok geçmemiş 22 gün önce olmuşsunuz ne hamilesi Allah askına biraz mantık yürütün
Dilara94 ikizannesii01 test yaptım canım tek çizgi de yine korkuyorum internette 6 gün sonra yine yapın diyor bakalım
Dilara94 Dadam inşallah adettir😞 hiç hazır değilim ben toparlanamadım bile bir de kariyer hedefim vardı yarıda kalıcak ya
EsraKerimm Dilara94 bu durumda nasıl hamile kalıyorsunuz yahu 😊 öyle bişey yok büyük ihtimal düzensizlik vardır buyuk ihtimal