Merhaba arkadaşlar gögüste dügümlenme herkesin başına gelen bir olaydır ama bendeki mesele herzaman aralıklarla oluşan gögüste süt birikmesi tıkanıklık bende ateş ve gögüste agrı yapıyordu en son olandan sonra sağ göğsümde yanma ve sancı geçmedi sonra gögüs ucunda iltahap birikmesi oldu halada yanma ve sancı oluyo bu pandemi süresinde hastaneye gitmek istemiyorum önerisi olan varmı 🤔