Kızlar oğlum 53 günlük,hep zaman zaman olurdu ama bugün çok sık oluyo,uyurken bile sanki genzine bşy kaçmış gibi oluyo reflü yatağında zaten ışık hızıyla kaldırıyorm geçiyo nefesini öyle veriyo tükürük oluşmaya başlıyo galiba artık.Böyle bi dönem yaşayan var mı