Buketvebade atmak istiyorsan sadece balkabağını atmalısın ama onuda buzu çözülmeden pişirmen gerek yoksa çok kötü oluyo onun dışındaki kış sebzesi zaten kereviz var onuda 9 ayda başlanıyo yani gerek yok diğer bütün sebzeler yazın daha güzel yetişiyolar mesala yaz ıspanakları çok daha lezzetli oluyor hemde kuzu ıspanak bulabiliyorsunuz