Başka odaya kaçıp ağlayıp bebeğime gelip gülümsediğim çok ağlamalı geceler oldu. Böyle zamanlarda kendime bebeğimin kaç günlük olduğunu, benim kaç günlük olduğumu hatırlatıyorum. Bakıyorum, kendi hayatta olduğum günleri saymak mümkün değil ☺️ Yani kısaca, o yavru bize derdi olduğunu kendi yöntemleriyle söylüyor. Amacı normal insanlarla ilişkilerimizde olduğu gibi bizimle inatlaşmak, bize günümüzü göstermek, sınamak, nefretini kusmak değil. Ve onun her şeyi bizden öğreneceğini hatırlatıyorum kendime. Olaylara karşı sakin kalırsak o da sorunlarını sakince çözmeyi öğrenir. Ama biz ona bağırırsak, gerilen sinirlerimizi ona ses tonumuzu değiştirerek yansıtırsak o da sorunlarını bu şekilde çözmeyi öğrenir ki bunu istemeyiz. Hem dışarıda saçma sapan insanların aptal tavırlarına sabır göstermeyi bilen biz evladımıza neden sabır göstermeyelim.