OzlemDoganay maşallah hiç endişe etmeyin , zamanla artacak sütünüz, her şeyi yapıyormussunz zaten geriye sadece stres yapmamak kalıyor 🤗
Benim de öyleydi, belki de bircok annenin öyledir. Zamanla artıyor, 60 cc ile bir öğünde zaten doyar, içiniz rahat etsin. Benim kızım 3.5 aylık emiyor, emmediginde kriz yaşadığımızda hala 60 cc içiyor 🤗
Onun midesi henüz çok küçük annesi.
Siz 2 saate bir emzirin, gerisi gelir inşallah ❤