edaozdxxr Kızlar iyi akşamlar, 15 gün önce doğum yaptım. (2. sezaryen) 1 hafta kanamam sürdü. 1 haftadır hiçbir şey yokken az önce yeniden kanama başladı. Normal bir durum mu? Önceki doğumda böyle olmamıştı. 🤦🏻♀️