Blkns12 Prensesinannesii genelde psikolojik olarak sütüm yok sütüm yok derseniz sütünüz azalır. Her şeyin başı pozitif düşünmek ve tabiki bol bol su :)
Kerem40 Prensesinannesii kuru incir kayısı hurmayi düdüklüde güzelce haşla blenderdan geçir sulu bir şekilde hergun 1 bardak iç sütün artar
eylulbebesi Prensesinannesii sürekli su içiyorum bir şeyler atıştırıyorum humana içiyorum galactago diye bir damla aldım onu kullanacağım
Tugcelik Prensesinannesii canım benim de azdı ama son 2 günde fark ettiğim şey bebeğin gazlı değilse hergün 1 bardak ayran iç. Ben şimdi bebeğimi emzirdikten sonra sağlıyorum 100 cc çıkıyor sütüm normalde 50 anca çıkrdı
Burcem Prensesinannesii herseyi bi kenara bırak ne uyku ne bişe çünkü uyku diye bir şey olmuyo maalesef kii “pekmezli su”. Sabah akşam tüket çok güzel süt yapıyo 🌸
Nilinannesiii Burcem ya onu dogum yaptigimda yanimda yatan kadinda soyledi unuttum tarifi tereyağı ile falan pekmezi kaynatiyomuy mussun oyle biseydi biliyo musun canim onu
Burcem Nilinannesiii o öksürüğe genelde iyi geliyor yağ falan değil de ayrıca kendi adıma söyleyim onu sürekli yapamam bana pratik şeyler gerek bir su bardağına iki yemek kaşığı pekmez karıştırıp içiyorum sabah akşam çok güzel süt yapıyor bende o
Burcem Nilinannesiiio tarif te tereyağını eritip iki üç yemek kaşığı pekmez döküp bi karıştırıp hemen altını kapat pekmezi kaynatmana gerek yok yani
Melikeaknnn Prensesinannesii isirgan otu cayi rezene cayi bugday bulgur kavuz ananas incir su armut semizotu kvrck sogan sarimsak denenmis bilinen seyyler 😂🙈
Moen Prensesinannesii canım ben solgar brevers b12 vitamini kullanıyorum çok da güzel süt yapıyo benim de sütüm azdı onu içtiğimden beri çok şükür sütüm var
Burcem Nilinannesiii yağ falan olduğu için çok iç açıcı gelmedi 😀 öksürük durumunda kullanırım pekmezli su işimi gördüğü için gerek duymadım