BihterK defmommy
Merhaba, 40’ı cıkana kadar 2 saatte bir mutlaka emzirin. 40’ından sonra doktorum acıkırsa uyanır, sen kaldırma demişti. Bende o şekilde uyguladım. Lütfen biberon kullanmayın, meme reddine yol açar. Sütünüzün yetip yetmediğini sağarak değil, çişli bez sayısından takip edebilirsiniz. İlk 3 aylık dönemde bebeğiniz hep kucağınızda olmak emmek ister. Emmek istemesi her zaman açlıktan değildir. Henüz dpgdugunun farkında değil. Bu döneme 4. Trimester da deniyor. Mutlu olmak için emmek ister, canı sıkılır emmek ister, kucağınızda olup kokunuzu almak için emmek ister, kendini güvende hissetmek için emmek ister vs vs
Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin 🙏🏻☺️