SertapHilal Kabız olmuşum 2 gündür öldüm bittim 😩 bebeğimle ilgilenemiyorum. Kabızlığa ne iyi gelir kolay bi yolu var mı ? Lavman yaptırmaya mı gitsem hiçte anlamam internette gördüm ama ?