2 aylık bebeğim, ilk emzirme sürecimiz çok sancılı geçti, zor bela sol göğsümü tuttu ama 2 ay oldu asla sağ göğsü almıyor, bebeğim 3450 kg olarak doğdu ve 1.ay kontrolün de 3750 olmuştu, doktor kızdı bu bebek hiç kilo almamış mama takviyesi yap geceleri diye, öyle yaptım 1 hafta 10 gün, sonra baktım meme reddi oluyor mama vermedim artık, dün kilosuna baktık yine 5100 çıktı, bana 2 aya göre az geldi, birde kaç gündür bebeğim geceleri normal de 9 da dalardı, 10-10.30 u bulmaya başladı dalamıyordu bir türlü, dün sütüm az gibiydi, mama verdim hemen uyudu yavrum, tek göğüs ile olmuyor galiba yetmiyor, gündüzleri de mama vermeli miyim sizce? Uzun oldu ama kusura bakmayın