Shnry bizde 37.8 i gördük, sağlık ocağındaki hemşirede, kendi çocuk doktorumuzda 38.0 görmeden şurup verme demişti. ama ben verdim hemen 2 çay kaşığı 37.8 olunca. bizim ateş akşam 18.30 da çıktı. gece boyuda takip ettim ateşini. şükür artmadı geçti ertesi gün. sizinki de geçer korkmayın