Dykdyk Merhaba kızlar tüp bebek tedavisi ile ikizlerimiz oldu. Onlar 5 yaşına falan geldiğinde Rabbimde nasip ederse bir tane daha istiyoruz. Tüp bebekten sonra kendiliğinden hamile kalan var mı? Bizim bayağı bir korunmasız ilişkili oldu ama olmadı. Bizde kesin olmaz yine tüp bebek yaparız diyoruz. Nasip tabi herşey
Kuzum35 Dykdyk ben tüp bebek değilim ama 7yıl tedaviden sonra ben doğmuşum annemde zaten olmuyor diye korunmamış kardeşimle aramızda 22ay var. Tüp bebek yapıp daha sonra normal bebeği olanları duymuştum Rabbim size tekrar hayırlı evlat etsin🍃
supermom11 Dykdyk öğrencimin annesinin 6 yıl cocugu olmuyor ve sonunda tüp bebek ile kızı oluyor, kızı olduktan sonra 2 yaşındayken doğal yolla oğluna hamile kaldı kucagına aldı çok şükür 🤗
petitehatunn Dykdyk yakın bir arkadaşım tüp bebekle kızı oldu. 7 ay sonra da normal yoldan oğluna hamile kalmıştı. 11 sene çocukları olmamıştı halbuki… Benim kızım da tüp bebek☘️ Erkek 👨🏾 infertilitesi var biraz bizde. Normal yoldan olur mu bilmiyorum hiç🤷🏽♀️
babygirlandmom Ilk cocuklariniz kac yasinda dogumdan sonra denediniz mi korunmasiz ? Ablamda asılama ile hamile kalmsti ama 2 cocuguna hemen normal yoldan oldu
Mzyn1 Merhaba, bizim öyle oldu 2 yıl bebeğimiz olmadı sonra tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım. Bebeğim şuan 8 aylık bende 4 aylık hamileyim korunmamıza rağmen 🙈 bizim elimiz de olan bi durum değil gerçekten rabbim ne isterse o oluyo 😊
Dykdyk Mzyn1 Ayy ne güzel ya bana sanki hiç normal yoldan hamile kalamayacakmışım gibi geliyor. Sağlıkla kucağına alın yavrunuzu ❣️🤲
Dykdyk petitehatunn Bizde hem erkek infertilitesi var hemde benim tüplerimden sadece 1 tanesi açık oda hala açıksa tabi. Nasip inşallah gönlümüzdekini nasip eder Rabbim 🤲🤲