Sezeryan olanlar ilk adeti ne zaman oldunuz ya da kanamanız oldu mu? Benim sezeryandan 2 buçuk ay sonra kanamam oldu sadece iki gün sürdü miktarı da yoğunluğu da çok azdı. Daha sonra turuncu bı akıntım oldu. Kafama çok takıldı . O kanamadan bir ay sonra bekledim ama olmadı. Adetim başlamadı yani. Mevcut durumlardan ötürü hastaneye gidemedim. Başına böyle bir şey gelen var mı ?