Sevde123 canim benim belim gobegim baldirlarim dizimin alti üstü popom hatta vajinamin üstü hafiften heryerim kirmizi derin çatlak hemde bunlar 32.ci haftada oldu 36da dogurdum zaten anlayamadim arkadaş tavsiye etti selin özgen hanim bio oil kullanmis hiç kalmamis bende alicam bide madecasol krem acnelyese ve fito krem karistirip surucem geciriyormus ama sabırlı olmak gerek sende basla hemen 6 ay ile 1 yil arasi sonuç veriyor deniliyor