Biz de 4 ay 3 günlüğüz 6135 çıktık 3 gün önce doktorumuz gayet güzel buldu 😌 bebeğiniz emdikten sonra ağlamıyor uykusunu güzel uyuyorsa mutlu bi bebekse niçin az olsun🙂 Siz bebeğinizin aç olduğunu zayıf olduğunu bilirsiniz eskileri düşünün bu kadar çok doktorla hemşireyle kiloyla işleri varmıydı ama bakın anne babalarımız gayet sağlıkla büyümüşler 😉 kendinizi dinleyin anneliğinize güvenin 😍