Ebru38 o zamanlarda benim kızımda öyleydi sanırım tam karanlık istiyor. Devamlı gözünüz üstündedir zaten o tam uykuya dalınca siz yüzünü açın. Ya da o şekilde yattıığında siz hava girecek yer açın. Benim kızım zamanla kendiliğinden bıraktı. Hatta bir bıraktı pir bıraktı şimdi yanında battaniye istemiyo r