Kizlar 32 gunluk bebegim var ve son bikac gundur uykusunda sicrayarak uyaniyo annemler korkutuyolar diyolar basinda kurani kerim var devamli okuyorum ve telefonda dua acip uyurken yanina koyuyorum ama hep sicriyo uyaniyo sonra geri uyuya kaliyo.cok uzuluyorum elimden bisey gelmiyo diye sizinde bebeklerinizde oldumu normalmi? korkutuyolar dedikleri dogrumu kizlar😔