Daisylady bebeğim kız.20 günlükten itibaren biogaia kullanıyorum.1 aylıkken gazı başladı doktorumuz nurse harveys önerdi.20 gün kadar kullandım ama hiç işe yaramadı bizde.Sonra yine doktor önerisiyle zinco kullandık.Ondan çok memnun kaldım.2,5 aylıktı artık gazını kendi çıkarıyordu bi de dönmeye başlamıştı karnının üzerinde durunca pıt pıt atıyordu gazını.Şimdi 5 aylığız onun pıt pıt sesine uyanıyoruz 😊Hareketlenmeye başlayınca daha kolay gaz çıkarıyorlar.