Nazanerva doymadığını sürekli emmek istemesinden mi çıkardınız. En büyük yanlışı yapıyorsunuz. Bebeğiniz sadece göğsünüzü emdiği zaman günde 3 4 kez çiş yapıyorsa bu doyuyor anlamına geliyor. Ayrıca bebeğiniz doymadığı için değil, sizin göğsünüzde ki kokuyu, kollarınızda ki güveni daha anne karnında bildiği için orada güvende hissettiği için hep orada kalmak istiyor. Sürekli emmek isteyen bebek aç bebek değildir. Beni görseniz emzirmeyide bırakır direk mama verirdiniz doymuyor diye emin olun. Çünkü ben sabahtan akşama kadar aralıksız emen bir bebeğe sahiptim. Doymuyor mama ver diyenler çok oldu ama ben emindim doyuyordu çünkü çiş kaka sayısı yeterliydi. Daha dış dünyaya adapte olamamış ve anne karnında ki güveni kokumu istiyordu o yüzden benimle ten teması yapmak istiyordu. Yani süt değil, güven istiyordu tıpkı sizin bebeğiniz gibi. Bence mamayı bırakıp sadece emzirin şuan. Zaten bu süreç çok uzun sürmüyor. Dış dünyaya alışana kadar sabredeceksiniz. 💮