Merhaba 13 ay önce dogum yaptım. Dogumdan önce pko vardı. Önceden de duzenli adet görmezdim ama dogumdan sonraki ilk aylar düzenliydi. 2 aydır antidepresan kullanıyorum. Ve 2.5 aydır da adet görmedim. Hamilelik yok test negatif. Sizce doktora gitmeli miyim? Yine pko ile mi alakalıdır yasayan veya bilgisi olan yazabilir mi?