asyasare Selinglr 5 aylikken 9.30 -10 arasi uyuyordu. git gide one cekti zamanla . suan 9 da uykuys dalmis oluyor 8.5 aylik
Gulru Eselnef benim de öyleydi o kadar çok üzülüyordum ki 3 aylık 4 -aylık bebek bir de uyur mu hiç çok şükür düzene girdi :)
CananErkan Selinglr 4.5 aylık bebeğim var 19.00 da uyutuyorum 7 de uyanıyor. Ara sıra gece uyandığı oluyor onda da yarım saat en fazla 1 saat sonra uykuya geçiyor. Ama düzen oluşturmak şart 18.30 da mama , sonra banyo hoop uyku ☺️ Alıştı artık.
Selinglr CananErkan ya benımkide 2 gundur 7 30 uykuya dalıyor sabahta 6tıda uyanıyor bıraz 9 a kadae oyalamaya calısıcam
CananErkan yenidoganhemsiresi akşam 16.30 dan sonra mümkünse uyanık tutmaya çalışın. Oyun oynayın dikkatini dağıtın. Uykudan önce banyo yaptırıp karnını doyurun 7. Veya 7.30 gibi yatırın. Zaten yorgun düşecek banyo da mayıştıracak kolayca uykuya geçer diye ümid ediyorum. Ama bu rutini istikrarlı bir şekilde tekrarlayın. Dışardaysanız eve geçin en azından alışana kadar. Alıştıktan sonra sizi zorlamadan kendisi saati geldimmi sinyali verecek☺️
yaseminligunler 3 ay 11 günlük gece 11/12 civarı bazen 12 bucugu bulur daha düZenimiz yok nasıl isterse oyle yapıyoruZ
Zeyzey2019_ Selinglr o aylarda akşam 19.00 19.30 arası uyurdu. Şu an 20 aylık. Haziran ayına kadar 19.00 20.00 arası uyuyordu. Haziran ayından itibaren 21.00 gibi uyumuş oluyor. Bazen biraz daha geç bazen de erken. Ama ortalama 21.00 de uyumuş oluyor.