eeda_ aannecikk 4 aylık bebeğim meme+mama gidiyoruz 40 I çıktığından beri. Meme reddi yaşamadım şükür. Avent kullanıyorum ben de
_yaseminturann aannecikk ilk başlarda çok direndim şırınga kaşık denedim hatta eds sistemi var onunda denedim ama sütüm artmayınca mecbur biberona geçtim. Bebeğiniz kaç aylık?
Nvn09 aannecikk Benim kızım biberonu asla almadı kaç çeşit biberon denedim her verdiğimde ortalığı yikti resmen. Siringayla denedim kaşıkla vermeyi denedim hic bir şekilde almadi. Son çare eds yöntemiyle veriyorum mamayi
ilayinannesi_ Biberon kullanıyorum ben mama icin başka türlü nasıl baş olur bilmiyorum 🤷🏻♀️ Avent natural biberon meme reddi yapmadi
aannecikk ilayinannesi_ biberon almıyor nasıl yapıcam bilemiyorum, alırsa meme reddi olur mu onu da düşünüyorum
ilayinannesi_ aannecikk Avent natural biberon un ucu anne gogusune yakın bi biberon meme reddi yapmıyor bi araştırın isterseniz 🌺
Deletedmom_50 aannecikk halbuki anne memesine en yakın tasarıma sahip biberondu,tutmamasına şaşırdım😔 her biri farklı farklı bu bebelerin gerçekten😶
aannecikk _yaseminturann şırınga ve kaşık denedim ama çok zorluyor.4,5 aylık, geceleri mama ver dedi dr ama biberon almadı:(
_yaseminturann aannecikk ya benimkide düzeltilmiş 4 ay 5 günlük (doğalı 6 ay 15 gün oldu) uyku sersemi almıyormu biberonu? bineronu verirken damağa doğru yapıstırın