Hirabebek 2 ay 5 günlük benim oğlum. Bizde de aynı durum söz konusu. Arkadaşlarım şunu tavsiye ettiler; emzirdikten sonra gazını cıkartıp uyumaya geçince emzirme pozisyonunda yatırıp sanki siz sarılıyormuşcasına penye battaniye ile sarmalamak. Üzerine de hafif baskı oluşturacak bir şey koymak sanki elimiz üstündeymiş gibi. uyandıgında da hemen almadan yanında olup pış pış yapmak. 1-2 seferdir deniyorum süre gittikçe uzuyor, Yoksa ne yemek yemeye ne de ihtiyaç gidermeye vakit bulamayacagız 😅