4 ay oldu doğum yapalı, sezeryan dikiş yerlerinin acısı 1 hafta içinde geçti. Ağrım hiç olmadı benim, sadece acıyordu yatıp kalktığım zaman. Ayrıca hiç hissizlik yaşamadım. Doğum yaptığım zamandan şu zamana kadar hiç acım ağrım VS yok olmadı, çok şükür 🙏