Hanımlar kızım 19 aylık. Hatta 20 aylık diyeyim. Sıvı olan devam sütlerinin hepsinden denedim içmedi. Her marka aldım. Normal süt de aynı şekilde asla içmiyor. Hala emiyor ama ben devam sütü de vermek istiyorum. Aptamilin şu kutuda ki devam sütleri nasıl? Nasıl hazırlanıyor? Yada önerdiğiniz bir marka var mı? Hangisi iyi? Yeni doğduğunda bir kutu mama almıştım, içmemişti. Mama içmediği için o yüzden nasıl hazırlanıyor falan hiçbir bilgim yok bu konuda. Yardımcı olursanız çok sevinirim❤️